HTML

dolgok

Néha elgondolkodok, asztán meg elfelejtem, hogy mi jutott az eszembe."

Friss topikok

  • Dudás Bertalan: platón parmenidész! bravo! (2014.07.21. 13:47) Sok
  • Hang Ember: Legeccerűbben úgy lesz házisöröd, ha megszelídíted a vadsört. (2013.09.21. 19:46) Hogyan kell házisört csinálni?
  • Zsiráffusz camelopardalis: @Hang Ember: és, összejött a kooprodukció időközben? :D videjófelvétel esetleg? (2013.01.12. 20:55) A Lajcsi szép karácsonyi videoklippje
  • Hang Ember: Azér jó magába beszélni az enbernek, mer mindig igaza lesz. Kivéve, amikor nem, pedig akkor is. ... (2013.01.10. 09:06) Jótanács
  • sóskatáska: sík hűjék vagytok. csak igy tovább (2012.11.21. 23:09) Játéggép

Lájt brendi

2010.02.16. 10:48 Bisztő Gyalla

 Általába mindenféle felesböl elkészithető, jó és rossz minőségüböl eggyaránt. A kocsmáros szokta eggy kicsit néha meglégiesiteni az italokat, éppenhogy eggy kis stihhet adva neki, hogy átérezzük, mijen könnyü is tud lenni eggy pohár ital. Elmulassza a másnaposságot meg azt a kellemetlen szagot is, ami a Károj szájábol jön, legalábis megenyhíti. Elkészitése leggyakrabban úgy történik, hogy eggykét rész italba eggykét rész vizet öntesz, felkavarod, utánna megvárod, amig az olajos részek leülepednek tiszta színt és csillogást adva az italnak, úgymint az életnek, és egyéb területeken is.

4 komment

Címkék: használati útmutató anyagok angol szavak meghogy miket jelentenek ferenciklopédia

A bejegyzés trackback címe:

https://gyulszi.blog.hu/api/trackback/id/tr861762651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grandaw 2010.02.17. 21:46:43

a lájt brandyt nem félédes, vagy édes borból desztillálják

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2010.02.18. 11:29:19

nem, hanem a felest lágyittyák hozzáértő odafigyeléssel, hogy az íze bársonyos legyen, általába hozzáadott vízzel

Hang Ember 2010.02.22. 11:30:29

@Bisztő Gyalla:
akkor tulajdonképpen mondhassuk, hogy a lyányok a (p)uncit is lágyíttyák, hozzáadott vízzel (a zuhany alatt), mer utána télleg bársonyos az ize...

BaaZooKaa 2010.02.26. 11:27:23

Magam
Már egy hete csak magamra
gondolok mindíg, meg-megállva.
Nyikorgó felessel kezemben,
mentem a kocsmába, mentem serényen.

Én még őszinte ember voltam,
ordítottam, toporzékoltam.
Hagyjam a dagadt Lucát másra.
Engem vigyem el a kocsmába.

Csak mentem és dülöngéltem némán,
nem szitkozódtam, nem is néztem énrám
s a felsek fényesen, suhogva,
keringtek, szálltak a magosba.

Nem feleselnék, de most már késő,
most látom, milyen óriás vagyok én -
szürke hajam lebben az égen,
lájt brendit oldok az ég vizében.
süti beállítások módosítása