HTML

dolgok

Néha elgondolkodok, asztán meg elfelejtem, hogy mi jutott az eszembe."

Friss topikok

  • Dudás Bertalan: platón parmenidész! bravo! (2014.07.21. 13:47) Sok
  • Hang Ember: Legeccerűbben úgy lesz házisöröd, ha megszelídíted a vadsört. (2013.09.21. 19:46) Hogyan kell házisört csinálni?
  • Zsiráffusz camelopardalis: @Hang Ember: és, összejött a kooprodukció időközben? :D videjófelvétel esetleg? (2013.01.12. 20:55) A Lajcsi szép karácsonyi videoklippje
  • Hang Ember: Azér jó magába beszélni az enbernek, mer mindig igaza lesz. Kivéve, amikor nem, pedig akkor is. ... (2013.01.10. 09:06) Jótanács
  • sóskatáska: sík hűjék vagytok. csak igy tovább (2012.11.21. 23:09) Játéggép

...izmatikus dolgok

2010.11.19. 11:49 Sanyi Sanyi

Elgondolkottam, mer én eggy gondolkodó enber vagyok, különössen néhány feles után szokok méjjyebb meditatív álapotban megmeritkezni, mert ojjyankor eggyesülök a világegyetemmel és hasonlovak (eszt hejyessen igy kel ragozni, mint megtuttam). A minap például halottam a karizmatikus kifejyezést, ami aszt yelenti, hogy van neki karizmájya, és azonnal elméláztam róla, mer én szokok gondolkonni és ismerem az ókori nyelvet, mint károj a tenyerét. A külömféle izmatikust ókorijul szokják mondani, amikor valaki ojjyan, amijyen. Na Én már tudom, mi az a karizmatikus, mer volt a krimóban eggy sujemellő, akinek nagyon nagy karizmájya volt. Aki a karizmára gyúr, az elöbb utóbb karizmatikus lesz. Ez így logikus, méghozzá etimologikus. Mink is izmatikusok vagyunk a krimoba sokszor.

A Miselle például leginkáb mellizmatikus, mer bisztossan rágyurt a mellizmára, azér lett hirtelen nagyobb neki, mint eggy héttel korábban volt, talájjátok ki mér mondom eszt elöször. Az ibi meg inkább farizmatikus, de szerintem nem is izmatikus, hanem zsíratikus, hijjába kúrázik fojyton, de ijjyen szót még nem halottam, ezér ez nem bisztos. A Lujza meg nemizmatikus, mer szegény nagyon összeesett az uszkárja mijatt, és már nem gyur semmire. Aszt is kiokumláltam, hogy aki a számolássára gyúr, az a numizmatikus, meg esetleg aztat is lehet numizmatikusnak hivni, aki nagyon rágyur eggy-eggy numerára például a Misellével, és ezér kifejlődik a numizmája, de ez utobiba nem vagyok bisztos, csak úgy elmélásztam, és ez yutott eszembe.

Na szóval: ijjyenek az izmatikus dolgok.

2 komment

Címkék: mell dolgok michelle művelcség elcsépelt szóvicc ókori szavak meg amit jelentenek

A bejegyzés trackback címe:

https://gyulszi.blog.hu/api/trackback/id/tr552459085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hang Ember 2010.11.23. 12:55:13

igasság vagyon a szókban. Aszt viszont mekkel említeni, hogy a Miselle is rá szokott gyúrni a menetre a (p)uniját edzi, ezér őt meg nuniznatikusnak hívhattyuk. szerintem.

Sanyi Sanyi 2010.11.23. 14:00:22

@Hang Ember: Látom, nem volt haszontalan az ókori tanfojyam! Ugyvan, monthattyúk nunizmatikusnak, meg punizmatikusnak is, bár a Miselle leginkáb a kuncsaftokra szok gyurni, mer eggy elfoglalt üztetasszony, a kuncsaftizmatikus viszont eggy csunya hangzássu szó, bisztossan nem szerették volna az ókoriak, ha akoriban felmerült volna a kuncsaftokra gyurás ebben a hangalakban.
süti beállítások módosítása