HTML

dolgok

Néha elgondolkodok, asztán meg elfelejtem, hogy mi jutott az eszembe."

Friss topikok

  • Dudás Bertalan: platón parmenidész! bravo! (2014.07.21. 13:47) Sok
  • Hang Ember: Legeccerűbben úgy lesz házisöröd, ha megszelídíted a vadsört. (2013.09.21. 19:46) Hogyan kell házisört csinálni?
  • Zsiráffusz camelopardalis: @Hang Ember: és, összejött a kooprodukció időközben? :D videjófelvétel esetleg? (2013.01.12. 20:55) A Lajcsi szép karácsonyi videoklippje
  • Hang Ember: Azér jó magába beszélni az enbernek, mer mindig igaza lesz. Kivéve, amikor nem, pedig akkor is. ... (2013.01.10. 09:06) Jótanács
  • sóskatáska: sík hűjék vagytok. csak igy tovább (2012.11.21. 23:09) Játéggép

A matematikai pedagógia

2009.04.30. 11:10 Ernesto Penetra

 

Definíció:
Az a nevelési módszer, amely során a fegyelmezetlen nebulót számára megoldhatatlan matematikai példák megoldására kényszerítjünk, persze kizárólag nevelési célzattal.

Fajtái:

1.) Valós nevelés.
Ezesetben a nebulónak bebizonyítjuk, hogy valóban hülye, és ezért hallgasson az okosabbra, vagyis a tanárára.

2.) Immaginárius nevelés.
Ennek során bizonyosságot szerez a neveletlen, hogy úgy meg tudjuk szivatni, ahogy azt még elképzelni sem tudja, tehát: jobban jár, ha rendesen viselkedik.

3.) Euklidész-i nevelés.
Itt bemutatjuk -kizárólag nevelési célzattal- , hogy milyen az, amikor a térnek ugyanazon koordinátáit igyekszik elfoglalni a tanuló és a nádpálca.

1 komment

Címkék: tudomány oral szivatás szado mazo schoolsex

A bejegyzés trackback címe:

https://gyulszi.blog.hu/api/trackback/id/tr101095231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Némber Ván 2009.05.01. 01:00:58

Tapasztalati úton szerzett bizonyosságom, hogy a kettes eljárási metódus a leghatékonyabb. Arról nem is beszélve, hogy milyen szórakoztató. :-)

Az elsőt ritkán kell alkalmazni, lévén, a nebulók és nebulák agyában a megelőző pedagógusok hathatós didaktikai célzatú ráhatása már készséggé nemesíti az a tudást, hogy ő tökhülye a matekhoz.

Lusta és kellőképpen genya tanerők a hármas pontban leírtakat mással (és általában nem nádpálcával) végeztetik el. Elég a következő varázserejű mondatot elrebegni:
-Édes fiam, akkor most MIATTAD mindenki elővesz egy üres lapot.......diktálom.....

süti beállítások módosítása