HTML

dolgok

Néha elgondolkodok, asztán meg elfelejtem, hogy mi jutott az eszembe."

Friss topikok

  • Dudás Bertalan: platón parmenidész! bravo! (2014.07.21. 13:47) Sok
  • Hang Ember: Legeccerűbben úgy lesz házisöröd, ha megszelídíted a vadsört. (2013.09.21. 19:46) Hogyan kell házisört csinálni?
  • Zsiráffusz camelopardalis: @Hang Ember: és, összejött a kooprodukció időközben? :D videjófelvétel esetleg? (2013.01.12. 20:55) A Lajcsi szép karácsonyi videoklippje
  • Hang Ember: Azér jó magába beszélni az enbernek, mer mindig igaza lesz. Kivéve, amikor nem, pedig akkor is. ... (2013.01.10. 09:06) Jótanács
  • sóskatáska: sík hűjék vagytok. csak igy tovább (2012.11.21. 23:09) Játéggép

Dúitjorszelf

2009.06.27. 00:48 Hang Ember

Hát izé. Kedves barátim, kik vagytok az úrban. Vagy az űrben? Neeem. Mivel a társaság jelentős (Sanyi Sanyi: yelentős) hányada városi akkor már inkább urban. Legend. Ami a lábnak a vége. (Mondjuk az is fura ha Ada hány. Mer vagy újra terhes ezek alapján, vagy beivott, mint én. Most. De az is lehet hogycsak elcsapta a hasát a tőtött káposztával.)

Naszóval, adott ez a kifejezés (Sanyi Sanyi: kifeyezés) a dúitjorszelf. Azaz: csináld magad. Há, könyörgöm, magamat hogy csináljam? Mi vagyok én terminátor, hogy megcsinájjam magam? Vagy morcos lett a nő mer megittam két-három (hat) fröccsöt, oszt borszagú lettem, nem akar herőcézni, azé' mongya hogy csinájjam magam? Akkor mongya hogy maszturbájjá. Eh, nem értem én esztet.

(ööö... ha kissé kusza lett a poszt az teljesen szándékos. Két okból. Azért mert egyrészt hétvége van és legyen min gondolkodnotok két feles közt, másrészt így itthon megiszogattam néhány fröccsöt és így hajnal háromnegyed egy környékén már igencsak érzem a hatását.)

2 komment

Címkék: angol szavak meghogy miket jelentenek bor italfogyasztás fröccs maszturbó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyulszi.blog.hu/api/trackback/id/tr411211196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi Sanyi 2009.06.27. 08:59:49

Ezt a szót így dúitdzsorszelfnek kell mondani, mert a "j" angolul dzsö. Nem Sanyi Sanyi kifeyezés, hanem angolosan kifeyezés, yorszelf, egyebek.
Amúgy te a fröccsöt dúitoltad yorvéy, vagy készen kaptad? Mer nem mindegy angolnyelvi szempontból, hogy instant vagy hendméd. (ezeket majd később elmagyarázom a kezdőknek.)

Hang Ember 2009.06.27. 16:25:37

@Sanyi Sanyi: meakulpa!
Félre lettem értve. Igaz, nem Sanyi Sanyi kifeyezés, viszont azér írtam így mer lusta vótam leírni, hogy "Sanyi Sanyi által írt posztokban az angolos írásmód szerint", szóval eccerűbb volt így írni. Egyébként megnyugtatlak, teljesen hendméd volt a fröccs, mert egyrészt házi vörösborból - amely háromféle szőlőből lett sotulva - illetve a saját kezem által pohárba öntött szódából állt. Ennek az az előnye, hogy teljesen privát döntés a fröccs összetevőinek aránya és folyadék térfogatának nagysága is.
süti beállítások módosítása