Képrejtvény
fogalom lennék
fogalom lennék
Begyhej az, amikor ojan szép eggy mell, hogy messze földröl felkeresik, és néha meg is fogják a zarándokok. Ijen, amikor eggy múzeumba van kifaragva a kebel, nállunk meg a Miselle.
Amikor ketyinteni akarunk, csak hölgyek is vannak ott, akkor mongyuk, hogy szeksz, de amikor nekik mongyuk, illetve őket akarjuk, vagyis pont azt, akiről szó van, még a szekszet se mondhattyuk, mer akkor elszégyenlik magukat, mer nem kiváncsiak az igazságra, ami pedig odabent van nekik, csak az ő szivük eggy nyilló rózsa, ami binbódzik, amit egyébként meg lehet tekinteni a meltartó tájékán, és éppen ezér szerettyük, hogy a nőknek mellle van, mer emlékeztet ez bennünket az ártatlan birkatekintetü fiatalkorunkra, amikor még asse tuttuk, hogy mijen az a mellbinbó, na akkor éppen valami mást kell mondani nemik, valami szépet, hogy még igyon eggy kicsit, de ha éppen nem őket akarjuk, hanem eggy másikat közülük, akkor nyugottan mondhattyuk a szekszet.
Láttam a tévébe, hogy enberek eggy szál fürdőruhába és mikulássapkába futottak eggy alapittvány javára, és asszonták, hogy mikulásfutás volt. Hogy ez mér volt jó az alapittványnak, aszt nem tudom, de eszt eldöntik a kúrátorok.
Hát én se vagyok eggy szivtelenn fráter, segittek én is a rászorulókon a magam móggyán. Futni asztat nem szokok, mer annyira fárasztóak az első lépések, hogy a továbbiaktól elmegy mindíg a kedvem. Ezér asztán inkáb eggy alapíttvány javára ma este mikulássapkába fogom aszt tenni, amihez értek: felest fogok inni a krimóba. Aszt nem tudom, mejjyik alapittványon segittek, de majd megosztoznak a sok jón, amit a mikulássapkába előidézek. Bárki csatlakozhat a kezdeménnyezésemhez. A fürdőnadrágos ivást azér nem válaltam be, mer nem igazán jó a füttés a krimóba.
Gyertek ti is, segiccsünk eggy alapittványon!
A Károj csabdába került azáltal, hogy mindenki elvárja tölle, hogy kikecmeregjen belölle, de tuggyuk jól, hogy ez a Károjnak nem sikerülhet, és ezáltal mi, akik a többiek vagyunk, állitólag morális csabdába vergődünk, habcsókba filladozva, ugyanis, ha nem segitünk neki, hogy végre kikecmeregjen onnét, akkor silány alakok vagyunk, aki nem tesz semmit a baráttyáér, még akkor is se, ha az a Károj, és ezáltal eggylényegüvé válunk vele, vagy pedig kisegittyük a csabdábol, ezáltal pedig eggy ojan enberen segitettünk, aki hejett inkább az éhezőknek keletet volna segitenünk, miálltal a világ eggy szebb hej lehetne megin, és nem érné annyi baj őt a mások részéröl, de akik mind a részei őneki, tehát végső soron a saját részéröl se, nem beszélve arrol, hogy, ha kisegittyük a Károjt, akkor nem tanul, de ha nem segitünk neki, akkor meg mi nem tanulunk az esetböl, ez tehát eggy praktikussan morális csabda, amiből az derül ki, hogy ki fog tanulni a késöbbiekben bekövetkező hasolló hejzetekre, de ez az egész állitólag csak eggy elméleti konstrukció, mer még nem tuggyuk, hogy az egész csabda miböl is áll, és ez pedig a logikai csabda része az egésznek, amire nem tanáltunk eddig hejes megoldást, a világnak ugyanis a dolgok a részei, de önmagának a tejjes egésze, még akkor is, ha ő maga is eggy dolog.
Csipkerózsiga
Eccer arról beszéltünk, hogy mibe több az, amikor kultúráltan csinájjuk a dolgokat attol, hogy csakúgy bele a nagyvilágba. Ekkor tuttam meg, hogy a külömbség a pszihoszekszuális, ami lehetővé teszi, hogy az érzelemgazdagon orientált szeméjjek, mindig többet várhatnak az élettől, mint az álati vonzódásu, nemritkán esetleg homoszekszuális, kiskukis, perverz enberek, akik mindig szégyenlik, hogy kicsi a fütyülőjük, ezér úgy kell meglesni a kulcsjukon át, de most nem akarok nevekkel példálózni, szóval amikor beviszünk az akcióba némi érzelmet is, az pszihoszekszuális, például, ha aszmondod, hogy szeretem a csöcsödet, még akkor is, ha az már el van laposodva, mert eggy hosszu élet búja, és eggy szeretett uszkár halála kiapasztotta annak az éltető forrását, esetleg a sors méjj barázdái tarkittyák hosszanti irányba, akkor azzal már kifejezted, hogy te szerecc törleszkedni érzelmileg meg agyilag is, ami intellektuállisan tesz jót eggy binbódzó románcnak, vagy akkor is, ha ojan nagy, mint eggy kispárna meg eggy másik amellett, na ez a pszihoszekszuállis meg, ha megmondod neki, hogy mijen szép hosszu szempillája van neki a pirositott arcába.
Kedves 1 pintes baratim vettem a faradsagot es lementem a sarki krimoba (erre fele(s) ugy nevezik corner pub) es Wilmossal szetszorodtunk,hogy elveszett Penetra kocsmafizikusunkrol kerdezoskodjunk.Hat itt mindenki felallitotta a maga egyenletet kulonbozo poharakbol de aszontak Penetrat meg nem ittak.
Ugyhogy kedves feleseim gyulekezzunk a veres kereszt zaszlaja alatt es igyunk Penetra holletere!!!
Mari néni megfogadta, hogy addig nem fog meghalni
amíg nem látta a Szent Péter bazilikát...
Evilágon, ha ütsz tanyát, kétszer süljön meg az anyád!
A kép csak ilusztráció.
A köszkeletű véllekedésel ellentétbe ez nem egy kacsaféle, hanem a folyékonyságból ered és aszjelenti, hogy van-e az embernek elég pénze felesre.
Ez ókoriul van, és szerintem nemis így kell irni, hanem ugy, hogy genItália, és eggyrészt aszt a kis fütyit jyelenti a zolasz csizma végén, amit hejytelennül a csizma sarkának szoknak mondanak sokan, nem tom mér, pedig világos, hogy fütyi és az szaporítóalkalmatosság, másrészet meg az olasz örökséget is, mer a gén mégiscsak örökítésses dolog, nem csak ojjyan maji izé, mint a fütyi. Szóval a genitália például a Kolosszeum és a Vatikán, nomeg az olasz csizma sarka.
Hiába rágták szét a fogak, az elnyomók még rabságban tartották őket, ideológiailag még nem voltak eléggé képzettek ahhoz, hogy az elavult eszméket levessék magukról, ez a legerősebb kovalens kötés, amellyel a rabtartók még élni tudtak, mert nekik is megtépázta az erejüket az idő foga, nagyon mélyre süllyedt már a társadalom, amikor elérkezett hozzájuk a friss eszmék sava, lehulottak a bilincsek, kitört a forradalom, ahogy az éltető eszmék friss nedvei lencséről lencsére folytak, végleg eltakarítva az ősi formákat, az elnyomottak megindultak hosszú sorokban a szabadság felé, útközben szembetanálkoztak egy pocokkal, aki küldetést leljesítve mászott egyre feljebb, sokan közülük majdnem visszarettentek a hosszú tekervényes folyosóktól, mert azt hitték itt a vég meg a fojosó meg ijenek, de végül elérték a vágyott célt, lerázva rabságukat kiértek a kicsit fanyar, kicsit füstös szagú világegyetembe, ahol minden eggy, és boldogan oldódtak fel ebben a világegyetemben a lencséből kiszabadult gázok.
Büdös van.
A Mikroszoft az nem mondom meg, hogy kinek a kukiját jelenti, mer meglestük és láttuk, hogy kicsi neki, és ettöl biztossan homoszekszuális, és állitólag puha is, mint a sejem vagy a bársony vagy mint a csiga bőre vagy mint egy friss sütemény, amejbe a Lujza készül éppen beleharapni, vagy inkább az Ibi, mer a Károjjal ő szokott leginkább közösködni, vagy mint eggy inycsiklandó banánfagylalt vagy mint eggy illatos omlós rántotthús a kínai büfébe, ami számlaadási kötelezettségek miatt átmenetileg zárva szünetel, vagy mint eggy virág szirma, amejen reggelenként megcsillan a harmat, és hamvas bőrével illatozón csábítgattya a méheket, mer neki is igencsak viszket a bibéje, szóval ijen puha a kukija a nemmondommegkinek, mer a szoft az puhát jelent, például hogy ezt megszoftad, mer lágy vagy kisapám, a mikró meg kicsit jelent, mint mikroszkóp vagy mikrosütő, mer hidegbe minden összemegy, és akkor kell megmikrózni, ezt a kocsmáros monta, és ezér szokott eggy kicsit kevesebbnek tünni a pohárba a jéghideg guztusos feles.
Namostan a szeksz eggy ókori szó, és ketyintést jyelent. Eszt mindenki tuggya. Hijába ókori szó, ojjyan fontos a ketyintés, hogy meghonosodott a magyar nyelvben is.
Itt van mingyárt a szekszuállis kifejyezés, ami hímnemben van, nőnemben szekszuális. Mer ugye a hím hijába próbájja megjáccani magát, csak akkor tud szexuállni, ha áll is. Eszt én is tudom tanusittani. A nőknél viszont lehet a szekszuálás ál is, mer meg tuggyák jáccani magukat. Károjnál ez kisé bonyolultabb, mer benne összezavarodott a hímnem és a nőnem.
Nagyon kifejyező ám a magyar nyelv.
A nyelvről jut eszemben eggy másik szekszuális kifejyezés: az orális szeksz. Ez is ókoriul van és hímnemben is igy kel irni, mer az oralizáláshoz nem kell állni a ketyintőnek, még akor sem, ha az orrunk éppen úgy áll, hogy becsusszan ide-oda.
Az annális szeksz pedig arra utall, hogy ketyintéskor nem akargyuk valamijért a (p)unába dugni a szekszuállásunkat, annál is inkább, mer mongyuk nagyon feltolnánk a tampont, és nehéz lenne utána kipiszterkálni, márhogy a tampont, ezér asztán kicsit arréb duggyuk, mer ott nincsen tampon.
Van még ojjyan kifejyezés is, hogy leszbikus. Ijjyenkor két nő akar szekszuállni, de nincsenn nekik szekszuállásuk, és ezér asztán kénytelenek eldönteni, hogy ki lesz bika(becézve bikus) és ki lesz a lány. Ezér hívjyák leszbikus szeksznek. A leszbikus tehát eggy jyelentéstömörítő szóösszetétel.
Amikor a pók közeledett a hálójában vergődő bogárkához, annak átfutott a fején, hogy reinkarnálódik-e a fiának a jó kis begyes feleségében, vagy egyszerűen csak elhurcolja a pók a pókok rendetlen lakóhelyére. Nem tudta, hogy menybe kerül vagy pókólba, amikor megérkezik a kaszás.
A 200 kilós teher- és békebíró be, padló döng, az aprócska jegyzőnő méhecskéje döngicsél. Az ódon bírói szék nyikorog, benne a főszú perceg, az alszú másodperceg. De ez nem szúper. Az egyik fél, sápadt, mint a falvédő és az ügyvédi pályát választja. Bíró fúj, a másik fél nem fél, hanem kezd. Segít neki a Bokavédő a Pál utcából. A magán ügyvéd azonban rosszul tálalja a magánügyét ugyanis jobb kezes híján kétbalkezessel rukkol elő: a kezes lábassal és a kezes báránnyal. Őket azonban a sápadt ügyvédügy hamar lefőzi, a kezeslábasban egy hosszú lére eresztett védbeszéddel egyetemben ügybuzog a kezes bárány husikája. A falvédő fal. Az alperesnek van al Ibije, a felperesnek azonban nincsen fel Ibije. A magánügyvéd újabb támadásba lendül, szólítja a sarki fogászt korona és töméstanúnak. A fogász nem válaszol, ugyanis ez a per orálisan nincs az ínyére, az a paraszt al Ibi vele is összefeküdt egy gyökértömésre. A magánügyvéd ügyefogyott, ágadzik-bogadzik-leveledzik, de mégsem adj fel. Szólítja a felperes evilági esperesét, aki éppen per misszióban van, de őt is kompromitálta már az al Ibi, ugyanis ez a per verzionista némber a védő szent emberét is megrontotta már. Az al Ibi annak ellenére, hogy hamis, igaznak bizonyul, a trapperes esperes viszont tripperesnek. A magánügyvéd megbukik és ügyetlen. A 200 kilós teher- és békebíró lefújja az asztalára hullott békepipa hamuját és a meccset. A mecsetből hangosan kiabálnak az arabok, hogy : megvárunk, megvárunk ! Ez egy ilyen várbörtön.
*ezt a történetet mindenki a szíve szerint szerkesztheti továb, javíthatja, bonyolíthatja. Kiváncsi vagyok, hogy mi sül ki a végén :)
Csak szólok, mielőtt beköszönt a mártonnapi liba-karácsony-szilveszter-disznótor kombó.
Elhatároztuk, hogy leszokunk a felesröl, ezér első lépésként csak minden második felesünket isszuk meg, a közbeesőket meg mindig valaki más, de mindig összekevertük, így a kocsmáros renceresitett eggy táblázatot, amibe bele van írva, hogy nekem ma megitta az első meg a negyedik felesemet az Ibi, csak ő édeset szeret, a harmadikat meg a Károj, holnap meg én iszom meg a Ferencnek az elsőjét vagy harmadikát míg ő megissza az Ibi ötödikét, így asztán mindenki kevesebbet iszik, mégse maradunk feles nélkül, csak az átváltási nehéssségekkel keletet mekküzdenie a kocsmárosnak, hogy ha édes ízü hejett valaki cserkót akar inni vagy mongyuk körtét, az ojan agymunkát jelent, hogy mindig eggy kicsivel kevesebbet tölt bele a kocsmáros a pohárba, de aszmongya, megtérül, és hogy ne aggóggyunk miatta, és nem is aggódunk, mer többször bizonyitotta már a rátermeccségét, és minden eggyes kör után még levon magának eggy bónuszfelest, amit ugyan nem iszik meg, de aszmongya, pénzbe realizálódik, amér ujjab felesekkel tud majd meglepni bennünket a nagykerböl, és ez egész kedves tölle. Eccer a Ferenc kiszámolta, hogy amióta a rencert bevezettük, ugyan mindenki 2,2 felessel többet vásárol naponta átlagba, de ez nem baj, mer ez a feltétele annak, hogy kevesebbet vásárojjunk, és kiméjjük a pénztárcánkat, ami jó a májnak is, és itt most nem a jósnő nájlonszatyrába a csirkeaprólékra gondolok.